Gdzie zamówić drzwiczki do kominka?

0
Gdzie zamówić drzwiczki do kominka?

Osoby posiadające w swoim domu kominek bardzo często zastanawiają się nad wyborem odpowiednich drzwiczek. Koniecznie należy zdawać sobie sprawę, że zakup tego rodzaju produktu jest zdecydowanie trudniejszym zadaniem niż mogłoby się wydawać.

Gdzie zamówić drzwiczki do kominka?

Producent drzwi kominkowych https://ignif.com/drzwiczki-kominkowe/ wykonuje ręcznie drzwiczki do kominka na indywidualne zamówienia klientów. Warto mieć świadomość, że firma ma w swojej ofercie asortymentowej trzy modele, które bez żadnego problemu mogą zostać dostosowane praktycznie do każdego typu dostępnego na rynku kominka otwartego. Ponadto koniecznie trzeba zaznaczyć, że dzięki temu, iż produkty zostały wykonane z najwyższej możliwej jakości stali, gwarantują zabezpieczenie danego pomieszczenia przed strzelającymi iskrami czy wydobywającym się dymem.

Jakie drzwiczki kominkowe ma w swojej ofercie asortymentowej omawiany producent?

Model drzwi AD3 został przez producenta opracowany zarówno dla małych, jak i średnich palenisk. Produkt został ponadto wyposażony w specjalny system Clean Glass, jego celem jest zredukowanie zabrudzeń szyby przez nakierowywanie strumienia powietrza pod odpowiednim kątem.

Z kolei model drzwi AF3 zaprojektowano specjalnie dla klientów, którzy cenią sobie szczególnie niestandardowy wygląd. Jego atutem jest wbudowany nawiew dolny i górny.

Model drzwi AX6 stworzono przede wszystkim z myślą o paleniskach, które posiadają ponadprzeciętne rozmiary. Ponadto koniecznie trzeba zaznaczyć, że w celu zagwarantowania konstrukcji, a także bezpieczeństwa użytkowników, producent wykonał ramę ze stalowego profilu 30×30 mm. Trzeba również dodać, że omawiany model AX6 wyposażono w cztery regulowane wloty powietrza, które są niezależne od siebie. Należy mieć świadomość, że ich równomierne rozlokowanie, czyli dwa na górnej, a także dwa na dolnej krawędzi, gwarantują świetne doprowadzanie powietrza do paleniska w trakcie użytkowania.

Drzwiczki kominkowe producent drzwi wyróżniają się przede wszystkim stosunkiem jakości do ceny.

Mechanizm Podzielonej Płatności

0
Mechanizm Podzielonej Płatności

Już od 1 listopada 2019 r. mechanizm podzielonej płatności stał się obowiązkowy dla wybranych branż.

Czym jest mechanizm podzielonej płatności?

Mechanizm podzielonej płatności – określany również mianem split payment – to rozwiązanie, w ramach którego podatnik VAT musi mieć dwa rachunki tj. podstawowy oraz VAT. Rachunek VAT zostanie wydzielony przez bank w ramach rachunku podstawowego.

Należność za usługę/towar trafiająca na konto podatnika VAT będzie dzielona na kwotę netto i podatek VAT. Kwota netto pozostanie na rachunku podatnika, natomiast podatek VAT trafi na przeznaczony do tego rachunek VAT.

Mechanizm podzielonej płatności ma zastosowanie wyłącznie w przypadku transakcji dokonywanych w relacjach B2B (firma – firma). Tym samym nie będzie on stosowany w transakcjach B2C (firma – osoba prywatna).

Obowiązkowy split payment będzie stosowany w przypadku sprzedaży towarów bądź też usług wymienionych w załączniku nr. 15 do ustawy o VAT w momencie, gdy kwota brutto transakcji będzie równa lub wyższa niż 15 000 zł.

Rachunek VAT

Środki znajdujące się na rachunku bankowym VAT należą do podatnika podatku VAT, jednak nie będzie on miał możliwości dysponowania takowymi według swojego uznania. W praktyce mogą być one przeznaczone na zapłatę:

  • składek ZUS
  • podatku VAT od importu
  • akcyzy
  • cła
  • podatku dochodowego

Warto dodać, iż istnieje możliwość wypłacenia środków na rachunek podatnika. W tym celu konieczne jest złożenie wniosku o przekazanie środków z konta VAT na rachunek rozliczeniowy lub imienny rachunek w SKOK prowadzony w ramach działalności gospodarczej. Sam wniosek możemy pobrać ze strony druki.gofin.pl. Następnie konieczne jest uiszczenie opłaty skarbowej za zgodę wydawaną przez organ podatkowy (wynosi ona 30 zł). Wypełniony dokument należy złożyć w urzędzie skarbowy osobiście, listownie bądź też elektronicznie.

W odpowiedzi na złożony dokument naczelnik urzędu skarbowego może:

  • wyrazić zgodę na przekazanie środków (wówczas zostanie wydane postanowienie, w którym określi on wysokość środków, jakie trafią na konto rozliczeniowe podatnika)
  • nie zgodzić się na przekazanie środków (w takiej sytuacji zostaje wydana decyzja o odmowie przekazania środków zgromadzonych na rachunku VAT)

W przypadku posiadania zaległości w VAT na kwotę niższą niż kwota wnioskowana zostaje wydane postanowienie o zgodzie na przekazanie części kwoty i decyzja o odmowie na kwotę odpowiadającą wartości w/w zaległości.

Odmowa przekazania środków z rachunku VAT następuje w przypadku gdy:

  • przedsiębiorca posiada zaległości podatkowe w podatku VAT,
  • istnieje uzasadniona obawa, że zobowiązanie z tytułu podatku nie zostanie wykonane (np. gdy podatnik nie opłaca wymagalnych zobowiązań podatkowych lub dokonuje czynności, które mogą utrudnić egzekucję wspomnianego zobowiązania),
  • istnieje uzasadniona obawa, że wystąpi zaległość podatkowa lub zostanie ustalone dodatkowe zobowiązanie podatkowe tj. nałożona zostanie sankcja.

Mechanizm podzielonej płatności, a sankcje

Jeżeli podatnik  zobowiązany do zastosowania metody podzielonej płatności uiści należność w inny sposób, zostanie nałożona na niego sankcja w wysokości odpowiadającej 100% kwoty podatku na fakturze, której dotyczy płatność.

Sankcja w wysokości odpowiadającej 30% kwoty podatku na fakturze będzie stosowana w przypadku przedsiębiorców, którzy nie umieszczą na fakturze oznaczenia „mechanizm podzielonej płatności”.

Zalety mechanizmu podzielonej płatności

Wśród głównych zalet split payment wymienić należy:

  • Szybszy zwrot podatku naliczonego na rachunku VAT,
  • Domniemanie należytej staranności,
  • Ochronę podatnika VAT przed zastosowaniem odpowiedzialności solidarnej,
  • Brak podwyższonej stawki odsetek za zwłokę,
  • Ochronę przed sankcjami VAT.

Wprowadzenie mechanizmu podzielonej płatności niejako wymusza zmiany w systemach elektronicznej bankowości. Z tego względu warto zaopatrzyć się w odpowiedni program do generowania płatności, który będzie zintegrowany ze wszystkimi bankami w Polsce. Takim narzędziem jest Hogart Split Payment. Więcej informacji o programie znajdziesz na stronie: https://www.hba.hogart.com.pl/split-payment/

Firmowe wizytówki

0
Firmowe wizytówki

Odpowiednio dostosowana do profilu firmy reklama jest bardzo ważna dla rozwoju marki i skutecznie pomaga pozyskiwać nowych klientów. Poszukując najlepszej reklamy warto sprawdzić ofertę lokalnej agencji reklamowej. Alternatywą dla stacjonarnej agencji jest drukarnia internetowa. Charakteryzuje ją najczęściej niezwykle bogata oferta i bardzo atrakcyjne ceny usług. Wśród najpopularniejszych usług internetowej agencji reklamowej znaleźć można między innymi tanie wizytówki, druk plakatów, banerów i produkcję różnorodnych gadżetów reklamowych dla firm.

Drukarnia internetowa Drukomat.pl posiada wielu stałych, bardzo zadowolonych klientów, gdyż jest liderem na rynku. Tym co wyróżnia drukarnię na tle innych firm jest szybka realizacja każdego zamówienia i bardzo kompleksowa obsługa.

Zamówienie jest dostarczane do klienta za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej w ciągu kilku dni roboczych. O statusie zamówienia klienci informowani są poprzez wiadomość mailową. Zespół firmy składa się doświadczonych i wykwalifikowanych pracowników, którzy w bardzo indywidualny sposób podchodzą do każdego zamówienia.

Produkcja materiałów reklamowych odbywa się przy wykorzystaniu nowoczesnych urządzeń i innowacyjnych technologii, dzięki czemu produkty cechuje bardzo wysoka jakość, intensywność barw, wytrzymałość i odporność na wiele czynników.

Pod adresem https://www.drukomat.pl/plakat-jednostronny można zapoznać się z atrakcyjną ofertą dotyczącą wydruku plakatów. W ofercie firmy znajduje się również produkcja wizytówek, notesów, kalendarzy, teczek a także toreb ekologicznych z wybranym nadrukiem. Torby ekologiczne będą doskonałym upominkiem dla stałych klientów. Znak firmowy umieszczony na torbie pomoże zyskać więcej klientów.

Warto zakupić również drobne gadżety reklamowe, które będą nagrodami w firmowych konkursach. Najczęściej w tym celu firmy zaopatrują się w przypinki reklamowe, kubki i długopisy z logiem firmy a także koszulki i czapki z daszkiem.

Dobrym pomysłem jest również zastosowanie reklamy zewnętrznej w siedzibie firmy. Podświetlane kasetony bądź litery sprawią, że siedziba firmy będzie zauważalna nawet z dalszej odległości. Ogromną popularnością cieszą się także bilbordy i interesujące spoty reklamowe, które zamieszczane są na stronach internetowych.

Produkcję spotów reklamowych warto zlecić sprawdzonej, profesjonalnej i renomowanej firmie, gdyż jest to spora inwestycja. Realizacja tego typu zlecenia jest bardzo pracochłonna i wymaga odpowiedniego przygotowania ze strony twórców.

Dom pasywny – czym jest?

0
Dom pasywny – czym jest?

Budowa domu pasywnego jednym kojarzy się z utopią, a innym z wysokimi kosztami takiego przedsięwzięcia, które mogą się nigdy nie zwrócić. Wciąż brakuje przebojowych inwestorów, którzy stawiali by domy o pasywnej charakterystyce w Polsce. Przyczyn takiego trendu należy upatrywać w braku informacji, które pochodzą bezpośrednio od osób mieszkających w domach pasywnych.

Ile trzeba zapłacić za postawienie domu pasywnego o powierzchni 82,5 m2?

Ze względu na to, że okna w budynku muszą być, mamy częsty kontakt zarówno z architektami, inwestorami, jak i wykonawcami. Możemy się od nich dowiedzieć, że najczęściej stawia się domy jednorodzinne, które mają powierzchnię użytkową w granicach od 80 m2 do 140 m2. Za każdym razem, gdy pojawia się na horyzoncie wizja wzniesienia kolejnego takiego budynku, inwestorzy zadają sobie pytanie „ile trzeba będzie zapłacić za takie przedsięwzięcie?”.

Zawsze można w takim przypadku zdać się na dane, które są zawarte w kosztorysie. Jednak niekiedy lepszym rozwiązaniem jest pozyskanie informacji od osób, które już proces inwestycyjny mają za sobą. W przypadku domu pasywnego najlepiej wziąć pod uwagę rzeczywiste dane, które pochodzą od jednego z inwestorów, mianowicie od pana Macieja Sempińskiego, który już mieszka w wybudowanym przez siebie domu pasywnym.

Wśród danych, które pan Maciej podał, jest także informacja o tym, ile zapłacił za postawienie domu pasywnego. Otóż prosty, murowany dom pasywny, który posiada wykończenie w postaci podłóg, płytek i baterii, kosztował go nie więcej niż 360 tys. złotych, pomijając koszty związane z zakupem działki. Uwzględniając ten koszt, można bardzo szybko i w prosty sposób wyliczyć, ile wyniósł całkowity koszt budowy domu o powierzchni 82,5 m2 z pompami ciepła, a także z gruntowym wymiennikiem ciepła:

360 000 zł/82,5 m2 = 4,363 zł/m2

Pan Maciej podał również wyliczenia, które dotyczą kosztów związanych z wytworzeniem ciepłej wody i ogrzewania w sezonie grzewczym. Dane te są liczone od pełnego sezonu grzewczego, który został uwzględniony od momentu, kiedy pan Maciej wprowadził się do budynku. Poinformował on, że wyliczenia były prowadzone od 20 października 2017 roku do 20 marca 2018 roku, czyli równe cztery miesiące. Pan Maciej podał, że zużył 1033,8 kWh energii elektrycznej potrzebnej na wytworzenie ciepłej wody i niezbędnej do ogrzania pomieszczeń. Podał również jednostkowy koszt czystej energii elektrycznej, który wynosi 0,33 zł (za 1 kWh w taryfie nocnej i weekendowej) i 0,70 zł (za 1 kWh w dniach roboczych). Pan Maciej w sezonie grzewczym zużył 646 kWh energii, która kosztuje 0,33 zł i 386 kWh energii w cenie 0,70 zł. Po zsumowaniu otrzymujemy zatem łączny koszt energii poniesionej na podgrzanie wody i na ogrzewanie, który wynosi 483 zł.

Można bardzo łatwo wyliczyć ile kWh pan Maciej zużył na jeden metr kwadratowy:

1033,8 kWh/82,5 m2 powierzchni budynku daje 12,5 kWh/m2 w sezonie grzewczym.

By przekonać się o tym, ile konkretnie zapłacił pan Maciej za energię w ciągu jednego dnia, można dokonać prostego wyliczenia:

483 zł/120 dni daje 4,03 zł

Oznacza to, że w sezonie grzewczym pan Maciej zapłacił tylko 5 groszy za ogrzanie metra kwadratowego domu pasywnego.

Ile kosztuje eksploatacja domu pasywnego o powierzchni 82,5 m2 podczas chłodzenia?

W sezonie letnim pan Maciej zauważył kolejną zaletę pasywnej konstrukcji domu. Mianowicie, kiedy na dworze temperatura sięga w słońcu 43,3 °C, a w cieniu 36,9 °C w domu temperatura utrzymywała się na poziomie 23,1 °C – 24,4 °C. W takim przypadku można sporo zaoszczędzić na wentylacji i chłodzeniu budynku. Na takie działania pan Maciej zużył tylko 0,41 kWh. Jeśli weźmiemy pod uwagę to, że 1 kWh kosztuje średnio 0,47 zł, to otrzymamy:

0,41 kWh * 0,47 zł co daje 19 gr.

Dokładnie 19 gr pan Maciej musiał zapłacić za doprowadzenie 120 m3 świeżego powietrza o temperaturze nie przekraczającej 20 °C. Tak niskie koszty biorą się też stąd, że pan Maciej korzysta z gruntowego wymiennika ciepła, z wentylacji i styropianu, a takie rozwiązania sprawiają, że świeże, chłodne powietrze dociera do wnętrza budynku w sposób naturalny. By można było uzyskać tak zadowalające efekty, warto postawić na wysoką jakość wszystkich elementów, z których składa się budowa w charakterze pasywnym.

Kalkulator kredytu konsolidacyjnego – jak używać?

0
Kalkulator kredytu konsolidacyjnego – jak używać

Jedna, niższa rata zamiast kilku, do tego przejrzystość i lepsza kontrola domowego budżetu – to wszystko oferuje kredyt konsolidacyjny. Tylko jak dopasować warunki kredytu do swojej sytuacji finansowej? Niezwykle pomocny w wyborze oferty jest kalkulator kredytu konsolidacyjnego. Czym jest i jak działa kalkulator kredytu konsolidacyjnego?

Problem ze spłatą zaciągniętych kredytów i pożyczek przybiera na sile? Brakuje Ci pieniędzy na spłatę kolejnych rat, a harmonogram spłaty nijak nie chce zapaść w pamięć? Weź kredyt konsolidacyjny i wyjdź na prostą.

Kredyt konsolidacyjny – co daje?

Kredyt konsolidacyjny to kredyt celowy, zaciągany na spłatę innych zadłużeń. Co to oznacza w praktyce? Banki oferują pomoc zadłużonym, czyli kredytobiorcom, którzy mają problemy ze spłatą kredytów, pożyczek, kart kredytowych czy debetów na koncie.

Wybrane przez dłużnika zobowiązania są łączone w jedno. Dzięki temu ma on jeden kredyt zamiast kilku, którego rata jest niższa od sumy wszystkich rat przed konsolidacją. Wysokość raty spada, bo wydłużony zostaje okres kredytowania. Trzeba więc liczyć się z tym, że całkowity koszt kredytu wzrośnie.

Na co zwracać uwagę biorąc kredyt konsolidacyjny?

Kredyt konsolidacyjny to kredyt jak każdy inny, dlatego przed podpisaniem umowy o kredyt trzeba dokładnie sprawdzić warunki spłaty. Szczególną uwagę kredytobiorcy powinny zwrócić:

  • RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania) – całkowity koszt wzięcia kredytu,
  • wysokość raty po konsolidacji,
  • prowizja,
  • zabezpieczenie kredytu (np. kredyt hipoteczny zabezpieczony jest hipoteką),
  • całkowita kwota do spłaty,
  • konsekwencje opóźnień w spłacie kolejnych rat.

Kredyt konsolidacyjny – kalkulator. Czym jest?

Dla każdego, kto chce skonsolidować część lub wszystkie swoje zobowiązania, kluczowa jest wysokość raty nowego kredytu. By dowiedzieć się, jaka rata może zostać określona przez bank, warto sięgnąć po kalkulator kredytu konsolidacyjnego. Narzędzie to pozwala w wygodny i szybki sposób porównać różne produkty bankowe. Dodatkowo kalkulator pożyczek konsolidacyjnych pokaże, ile będzie wynosić całkowita kwota do spłaty.

Trzeba być jednak świadom, że jest to tylko i wyłącznie symulacja, która, choć uwzględnia aktualne dane i jest bardzo dokładna, to i tak może różnić się od ostatecznej propozycji banku. Banki udzielając kredytu, uwzględniają indywidualną sytuację klienta i jego możliwości spłaty biorąc pod uwagę zdolność i historię kredytową. Dlatego zaproponowane indywidualnie warunki mogą różnić się od ogólnych.

Kalkulator kredytu konsolidacyjnego – jak go używać?

Obsługa kalkulatora kredytu konsolidacyjnego jest bardzo prosta i intuicyjna. Wystarczy wpisać kilka danych, aby system automatycznie wygenerował listę wyników dostosowaną do naszych potrzeb. Należy określić typ kredytu (np. gotówkowy, samochodowy, mieszkaniowy), kwotę kredytu, oprocentowanie oraz liczbę miesięcy do spłaty. Informacje te należy podać do każdego typu zobowiązania, które chcemy skonsolidować.

Kalkulator kredytu konsolidacyjnego prezentuje wyniki z uwzględnieniem banku oferującego dany produkt bankowy, wysokości oprocentowania i prowizji, wartości RRSO, wartości raty oraz całkowitej kwoty do spłaty. Wszystkie propozycje umieszczone są jedna pod drugą, co pozwala szybko i sprawnie porównać warunki kredytowania w poszczególnych bankach.

Czy wiesz, że…

Wysokość raty zależy od sumy kredytu oraz wysokości i rodzaju oprocentowania. Ważnym czynnikiem jest również pobierana przez bank prowizja, która zwiększa całkowity koszt zobowiązania. O ostatecznej wysokości raty kredytu decyduje również długość okresu spłaty zadłużenia.

Najtańszy kredyt konsolidacyjny – gdzie znaleźć?

Sprawdziliśmy oferty konsolidacji w 5 bankach na kwotę 100 000 zł i 60-miesięczny okres spłaty. Poniżej prezentujemy aktualny ranking kredytów konsolidacyjnych – październik 2019. W każdym przypadku uwzględniliśmy maksymalną kwotę kredytu i maksymalny okres kredytowania.

1. Kredyt konsolidacyjny Bank BNP Paribas

  • kwota do spłaty: 122 846 zł,
  • RRSO: 8,75%,
  • prowizja: 1 000 zł,
  • suma odsetek w okresie kredytowania: 21 846 zł,
  • maksymalna kwota kredytu: 300 000 zł,
  • maksymalny okres kredytowania: 120 miesięcy.

2. Pożyczka gotówkowa konsolidacyjna Citi Handlowy

  • kwota do spłaty: 124 411 zł,
  • RRSO: 9,5%,
  • prowizja: 6 000 zł,
  • suma odsetek w okresie kredytowania: 18 411 zł zł,
  • maksymalna kwota kredytu: 150 000 zł,
  • maksymalny okres kredytowania: 120 miesięcy.

3. Mini ratka (konsolidacja) PKO Bank Polski

  • kwota do spłaty: 124 521 zł,
  • RRSO: 9,37%,
  • prowizja: 0 zł,
  • suma odsetek w okresie kredytowania: 124 521 zł,
  • maksymalna kwota kredytu: 200 000 zł,
  • maksymalny okres kredytowania: 120 miesięcy

4. Kredyt konsolidacyjny Santander bank Polska

  • kwota do spłaty: 128 915 zł,
  • RRSO: 11,17%,
  • prowizja: 5 990 zł,
  • suma odsetek w okresie kredytowania: 22 925 zł,
  • maksymalna kwota kredytu: 300 000 zł,
  • maksymalny okres kredytowania: 120 miesięcy.

5. Kredyt konsolidacyjny (pakowna konsolidacja) Alior Bank

  • kwota do spłaty: 130 676 zł,
  • RRSO: 12,14%,
  • prowizja: 9 990 zł,
  • suma odsetek w okresie kredytowania: 20 686 zł,
  • maksymalna kwota kredytu: 200 000 zł,
  • maksymalny okres kredytowania: 120 miesięcy.

Szyldy, ulotki, wizytówki i papier firmowy

0
Szyldy, ulotki, wizytówki i papier firmowy

Logo jest dla firmy wyznacznikiem tego, co ona oferuje i jak ma się kojarzyć klientom. Bez dobrego logo trudno jest zaistnieć na rynku, gdyż konkurencja jest bardzo duża. Czym jest logo dla firmy? Jakie pełni funkcje? Gdzie zamówimy projekt papieru firmowego, ulotki, czy wizytówki?

Sprawdzone pilarki? Tylko Stihl!

0
Stihl

Od czasu wyprodukowania pierwszej pilarki urządzenia te stają się coraz bardziej popularne. Pilarki łańcuchowe firmy Stihl są użytkowane przez różne grupy docelowe. Najliczniejszą z nich stanowią oczywiście zawodowi drwale, dla których pilarki są podstawowym narzędziem codziennej pracy. Jednak dużą grupą klientów, którzy cenią jakość oraz wytrzymałość pilarek poddawanym najtrudniejszym warunkom atmosferycznym, są także rolnicy. Nie należy tu także pomijać firm budowlanych, które często potrzebują pilarek do wykonania prac budowlanych. Największą zaletą pilarek firmy Stihl, oprócz ich wytrzymałości jest dostosowanie do różnych grup klientów, to znaczy produkty świetnie sprawdzą się w  przypadku profesjonalnych użytkowników, ale również będą idealne dla amatorów. Konstrukcja jest stworzona w taki sposób, aby zachowane były w maksymalnym stopniu wszelkie normy bezpieczeństwa. Najważniejsze jest bowiem dbanie o użytkowników, o ich bezpieczeństwo i standard pracy.

Części do pilarek Stihl

Nawet najlepsze pilarki wymagają systematycznej wymiany niektórych elementów. Stihl części (w odniesieniu do pilarek) stanowią na to doskonałą odpowiedź, gdyż firma posiada szeroki zakres produktów, które idealnie pasują do zakupionych pilarek. Wymiana Stihl części (w odniesieniu do pilarek) jest szybka i prosta. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom podczas projektowania tychże produktów, dostosowano ich parametry, wymiary, a także metody montażu, aby wszelkie awarie i konieczność napraw były szybkie i nieinwazyjne. Stihl części charakteryzują się ponadto wysoką jakością materiałów, z których zostały one wykonane. Pozwala to na zapewnienie ich dłuższej eksploatacji bez konieczności częstej wymiany. Jest to oczywiście spora oszczędność dla użytkowników, którzy nie muszą wydawać pieniędzy na częste zmiany części, ale także nie tracą swojego czasu na naprawy.

Ponadto istotną kwestią jest żywotność pilarek Stihl, które mogą pracować latami. Świadczy to o profesjonalnym wykonaniu tychże narzędzi oraz jakości produkcji. Zakres cenowy pilarek jest stosunkowo szeroki. Jest to bardzo korzystne dla klienta, który może zdecydować się na tańszy model, który będzie posiadał na przykład mniejszą moc, niż jego droższe odpowiedniki, jednak jego jakość wcale nie będzie niższa. To pozwala na korzystanie ze sprzętu świetnej jakości nie tylko osobom z zasobnym zapleczem finansowym, ale także przeciętnym użytkownikom. Dzięki temu każdy może mieć nowoczesna technologię i jakość pilarek oraz Stihl części (w odniesieniu do pilarek).

Znajdź swoją firmową przestrzeń magazynową

0
Znajdź swoją firmową przestrzeń magazynową

Szukasz miejsca, w którym ulokujesz swój towar? Dopiero zaczynasz, lecz składowanie asortymentu w prywatnym domu, garażu lub warsztacie jest niemożliwe, a Ty nie dysponujesz środkami, które pozwoliłyby Ci na wybudowanie specjalnego obiektu? W takim razie hale magazynowe lub cieszące się coraz większą popularnością małe moduły magazynowe do wynajęcia są dla Ciebie doskonałą alternatywą.

Gdzie znaleźć interesujące oferty? Jeżeli jeszcze nie korzystałeś z takich usług, warto wiedzieć, czym charakteryzuje się naprawdę dobra propozycja. Szczegółowe informacje oraz opisy konkretnych powierzchni magazynowych znajdziesz na https://warehousemarket.pl/. Informacje na stronie oraz porady specjalistów pomogą Ci wybrać najlepszą ofertę z dostępnych na rynku.

Charakterystyka i warunki panujące w magazynach

Potrzebny jest Ci magazyn wysokiego składowania? Potrzebujesz dostępu do chłodni? Powierzchnie magazynowe u profesjonalnych firm zajmujących się ich dostarczaniem mają możliwość dostosowania wynajmowanej powierzchni pod względem wielkości i rozplanowania do Twoich indywidualnych potrzeb oraz oczekiwań. Oczywiście wentylacja i klimatyzacja to absolutna podstawa. Podobnym warunkiem powinno być dobre zaciemnienie bądź oświetlenie – w zależności od rodzaju składowanego towaru np. możliwość doświetlenia za pomocą naturalnego światła. Promieniowanie UV potrafi bardzo szybko zniszczyć opakowania produktów – nie mówiąc już o zawartości, jeśli przykładowo jest to żywność.

Spisz listę pasujących do Twoich potrzeb obiektów zanim podejmiesz ostateczną decyzję i podczas oględzin miejsca notuj poszczególne wymagania i zapisuj swoje uwagi. W ten sposób szybciej wyeliminujesz powierzchnie magazynowe nieodpowiednie dla Twojej firmy.

Lokalizacja magazynów

Czy wynajem magazynu na przedmieściu, który oddalony jest znacznie od biura to dobry pomysł? Wszystko zależy od tego, do czego ma służyć dana powierzchnia magazynowa do wynajęcia. Gdy Twoja sprzedaż  wymaga jedynie jednego kursu dziennie lub nawet kurier co rano odbiera z danego miejsca paczki, lokalizacja nie musi być ważna. Pamiętaj jednak, by nie marnować swojego cennego czasu kosztem kilkudziesięciu lub czasem nawet kilkuset złotych. Doskonałym zobrazowaniem jest sytuacja, że jeśli droga zajmuje Ci 30 minut w jedną stronę i codziennie wykonujesz jeden taki kurs (zakładając 20 dni pracowniczych), a Twoja godzina pracy kosztuje 100 złotych, to marnujesz na trasie około 2 tysiące złotych.

Warunki umowy i koszty

Hale magazynowe nie muszą być drogie, zwłaszcza jeśli wybierasz lokalizacje oddalone od centrum. Wynajem magazynu oczywiście pochłonie dodatkowy budżet z kasy firmy, lecz trzeba patrzeć na to, jak na długofalową inwestycję i możliwości rozwoju.

Pierwszym i najważniejszym krokiem jest szczegółowe i dokładne przeanalizowanie umowy najmu. Bez tego lepiej nie ryzykować, ponieważ jeden podpis może okazać się wyjątkowo zobowiązujący i kosztowny. W takiej sytuacji warto skorzystać z pomocy doświadczonego w zakresie najmu eksperta, który pomoże przejść przez cały proces: od opracowania strategii i znalezienia optymalnej lokalizacji do podpisania umowy najmu na możliwie najkorzystniejszych warunkach. Ostatecznie wybrana oferta zostanie wynegocjowana tak, aby spełniać wymogi i wytyczne klienta. W ten sposób możesz wygenerować znaczne oszczędności.

Czym jest papier firmowy i komu może się przydać?

0
Czym jest papier firmowy i komu może się przydać?

W dzisiejszych czasach, w których większość komunikacji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, a papierowa poczta to głównie reklamy, możesz rzetelnie zapytać: po co komu jeszcze jest potrzebny papier firmowy? Natomiast, jeśli jesteś przedstawicielem młodego pokolenia przedsiębiorców, możesz się nawet zastanawiać, czym jest ten dumnie nazywający się produkt. Dla jednych i drugich jest niniejszy poradnik.

Telefonia komórkowa, Internet i kablówka na jednym rachunku

0
Telefonia komórkowa, Internet i kablówka na jednym rachunku

Łączenie różnych mediów na jeden, wspólny rachunek, to nowy trend wśród usług multimedialnych, który rozwija się coraz prężniej. Nic w tym dziwnego, ponieważ daje oszczędność czasu, nerwów i – co najważniejsze – pieniędzy. Polega on na tym, że różne media: Internet, telefon komórkowy, telefon stacjonarny i telewizję kablową, które do tej pory mieliśmy na różnych umowach abonamentowych, łączy się w jeden rozbudowany abonament. Jak to zrobić i jakie konkretne korzyści z tego płyną? Jak zorganizować przeniesienie numeru, by nie musieć aktualizować swoich danych u partnerów biznesowych, przyjaciół i rodziny? Dowiedz się z naszego artykułu.

ZOBACZ TEŻ