Bezpieczny handel kryptowalutami – podstawy

0
handel kryptowalutami

Rozpoczynając handel kryptowalutami, jedną z fundamentalnych zasad, jakich należy się trzymać, jest bezpieczeństwo transakcji oraz zakupionych środków. Jakie decyzje przybliżą nas do celu inwestycji, a jednocześnie obniżą ryzyko utraty środków? Nie bez znaczenia jest wybór odpowiedniej giełdy kryptowalut, jako miejsca do zakupu i odsprzedaży waluty.

Wiele funkcjonujących na rynku giełd, pobiera prowizję od każdej transakcji. Jest tak na przykład w jednym z najpopularniejszych serwisów – BitBay. Kwota obliczana jest od wartości zakupionych środków i może wynosić nawet kilka dziesiątych procenta. Wielu nowych inwestorów szuka alternatywnych rozwiązań i zaczyna handlować na portalach, które są mniej znane lub nowo powstałe. Oczywiście wizja większego zarobku może być kusząca, ale często takie giełdy nie są w stanie utrzymać płynności finansowej. To oznacza, że w którymś momencie swojego działania staną się po prostu niewypłacalne, a inwestor wszystko (lub dużą część) straci. Zdecydowanie odradzamy korzystanie z takich rozwiązań. Istnieją o wiele bezpieczniejsze portale. Konkurencją dla wcześniej wspomnianej, jest pewna giełda bez rejestracji. Platforma nie wymaga podawania danych użytkownika, a więc transakcje można wykonywać incognito, co dla wielu inwestorów jest ważne. Mowa oczywiści o Binance, który w ostatnim czasie bije rekordy popularności.

W tym miejscu warto zwrócić uwagę na pewną niebezpieczną tendencję – część kupujących nie od razu przesyła zakupione środki na zewnętrzne portfele. Dlaczego? Być może wynika to z zaniedbania albo zbyt wielu dziennych transakcji, jakie dokonują. Jest to działanie niepotrzebne i niebezpieczne. Portfele do kryptowalut do obecnie jedno z najlepszych i oczywiście bezpiecznych sposobów na przechowywanie zakupionych środków. Polecamy przede wszystkim portfele zimne, tak zwane „cold wallet”, ponieważ działają w trybie offline. Zaczynający przygodę z kryptowalutami często wybierają znane, ale jednocześnie przystępne cenowo modele, takie jak Ledger Nano X lub Ledger Nano S. Cechuje je łatwość obsługi i duża wydajność. Jeżeli jednak planujemy przechowywać różne rodzaje walut i zająć się tym na poważnie, warto rozważyć zakup markowego sprzętu – na przykład firmy Trezor. Rozwiązania stosowane w urządzeniach tego producenta gwarantują bezpieczne przechowywanie i szybki dostęp do kryptowalut.

Jak zadbać o telefon? Zainwestuj w akcesoria ochronne

0
akcesoria ochronne

Nie ma znaczenia, czy posiadasz niedrogi telefon za 500 zł, czy może korzystać z najnowszego flagowca, który kosztuje jak dobry laptop – każde urządzenie wymaga odpowiedniej ochrony, by spełniało swoje zadania jak najdłużej wyglądało niemal jak z pudełka. Jak dbać o telefon, by cieszyć się nim dłużej niż tylko jeden sezon?

Pozycjonowanie stron Warszawa – szansa dla Twojego lokalnego biznesu

0
Pozycjonowanie stron Warszawa

Prowadzisz własną firmę w stolicy? Masz dużą konkurencję i boisz się, że w jej cieniu staniesz się niezauważalny? Postaw na pozycjonowanie, które skutecznie wypromuje Twój biznes.

Czym jest SEO?

Pozycjonowanie, często określane skrótem SEO (od angielskich słów search engine optimization) oznacza kompleksowe działania, podejmowane w celu osiągnięcia przez daną stronę www jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce. W ich skład wchodzi wiele zabiegów, które sprawiają, że wyszukiwarka uznaje witrynę za wartościową, a dzięki temu umieszcza na wysokim miejscu w wynikach wyszukiwania. W skład działań SOE wchodzi m.in. pojawianie się na stronie właściwych słów kluczowych, ilość i jakość contentu czy obecność prowadzących do niej linków.

Dlaczego pozycjonowanie jest ważne dla Twojej firmy?

Obecnie trudno nam wyobrazić sobie działalność jakiejkolwiek firmy, która nie posiadałaby strony internetowej. To na nią trafiamy, podczas wyszukiwania interesujących nas wiadomości w Internecie, tam również najczęściej sprawdzamy zakres oferowanych usług czy towarów, numer kontaktowy oraz adres. Dobrze zaprojektowana, a przede wszystkim wypozycjonowana strona internetowa sprawia, że po wpisaniu odpowiedniej frazy pojawia się na wysokim miejscu w wyszukiwarce, tym samym zwiększając szansę na odwiedzenie przez klienta.

Przykładowo, jeśli prowadzisz działalność zajmującą się renowacją mebli, a siedziba Twojej firmy zlokalizowana jest w Warszawie, po wpisaniu w wyszukiwarkę frazy „renowacja mebli Warszawa”, dzięki skutecznym działaniom SEO Twoja strona internetowa pojawi się na jednej z pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania. To oczywiście pozytywnie wpłynie na ruch w Twojej witrynie, a tym samym ilość klientów i wzrost dochodów.

Korzyści finansowe nie są jednak jedynymi, które możesz czerpać z pozycjonowania. Pełni ono również funkcję wizerunkowo- reklamową. Częste pojawianie się nazwy Twojej firmy oraz strony internetowej w wyszukiwarce strawią, że zostaje ona zapamiętana przez klientów. Zaczyna się kojarzyć z danym hasłem i – nawet jeśli nie zdecydowali się na skorzystanie z Twoich usług – szybko nabiera renomy. Dobrze wypozycjonowane strony www są również chętnie wykorzystywane przez duże, znaczące firmy do umieszczania swoich reklam. Jeśli zgodzisz się na taką współpracę, może być ona dla Ciebie dodatkowym źródłem zarobku oraz korzyści wizerunkowych.

Jak wypozycjonować stronę firmową?

Jeśli jesteś stołecznym przedsiębiorcą i zależy Ci na skutecznych działaniach SEO, najlepiej skorzystaj z usług profesjonalnej firmy. Jest ona gwarancją właściwych i przynoszących szybkie efekty działań. Dla osób, które nie mają pojęcia o zasadach SEO, samodzielne wypozycjonowanie strony może okazać się zbyt trudne. Z pewnością również zajmie wiele czasu, który zdecydowanie lepiej poświęcić na rozwijanie własnego biznesu.

Jedną z godnych polecenia firm SEO w Warszawie jest https://greenparrot.pl/nasza-oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/.

Biznes franczyzowy sposobem na zarobek

0
Biznes franczyzowy sposobem na zarobek

Choć o franczyzie słyszał chyba każdy, niewiele osób tak naprawdę zdaje sobie sprawę z tego, że jest to doskonały pomysł na prowadzenie własnego biznesu. W przypadku franczyzy istnieje możliwość założenia działalności gospodarczej, nawet jeśli nie posiadamy dużej wiedzy na temat prowadzenia firmy czy środków finansowych na jej rozwinięcie.

Czym jest franczyza?

Franczyza to nic innego, jak umowa zawarta pomiędzy franczyzodawca, a franczyzobiorcą. Franczyzodawca to osoba, która prowadzi już swoją firmę i zwykle posiada kilka punktów handlowych lub usługowych na terenie nawet i całego kraju. Tymczasem franczyzobiorca zobowiązuje się na mocy podpisanej umowy otworzyć i prowadzić kolejny taki punkt. Otrzymuje on pomoc franczyzodawcy – nazwę, logo, wiedzę na temat prowadzenia firmy czy formalności, jakich trzeba dopełnić. Franczyza to stosunkowo elastyczna forma prowadzenia działalności gospodarczej, jednak nie można do końca realizować wszelkich swoich pomysłów na rozwój firmy.

Polityka wszystkich punktów handlowych lub usługowych musi być bowiem ze sobą spójna. Szczegółowe zasady współpraca określa umowa franczyzy, która może być dowolnie kształtowana przez strony. Franczyzobiorca zobowiązany jest również płacić na rzecz franczyzodawcy pewną kwotę (zazwyczaj co miesiąc), która może być procentem od zrealizowanych zysków.

Sposób na życie

Warto podkreślić, że franczyza nie jest sposobem na dodatkowy zarobek po pracy. Niektórzy myślą o niej w tym kontekście, jednak praktyka pokazuje, że aby rozwinąć biznes franczyzowy, trzeba się w niego mocno zaangażować. Często prowadzenie firmy na pełen etat to także wymóg franczyzodawcy. Owszem, franczyzobiorca ma prawo zatrudnić pracowników, jednak musi on działać trochę jak właściciel, trochę jak światowej klasy manager. Bycie właścicielem oznacza w pewnym stopniu przywiązanie do firmy i do jej rozwoju. Nie sposób stale rozwijać firmę, gdy dodatkowo pracujemy na etacie. Franczyza jest więc raczej sposobem na życie, przynajmniej w kontekście zawodowym.

Ile można zarobić?

Franczyzodawcy często kuszą potencjalnych franczyzobiorców wysokimi kwotami, jakie można zarobić w ciągu miesiąca. Tymczasem prawda jest taka, że zarobimy tym więcej, im bardziej zaangażujemy się w prowadzenie firmy. Niestety, pierwsze miesiące prowadzenia własnej działalności gospodarczej oznaczają zazwyczaj straty dla właściciela. Chodzi o to, że musimy przede wszystkim „wyjść na zero”, czyli odzyskać zainwestowany kapitał. Później natomiast możemy realizować zyski. Ile można zarobić na biznesie franczyzowym?

Potencjalnie zadowalające właściciela dochody oscylują w okolicach kilku tysięcy złotych. Tyle rzeczywiście można zarobić, jeśli nieco zaangażujemy się w prowadzenie firmy. Niemniej jednak możemy osiągać również o wiele większe zyski. Franczyzodawcy zwykle muszą jednak otrzymać swego rodzaju „odstępne” w wysokości określonego procentu od zrealizowanych zysków. Im więcej zarobimy, tym więcej musimy oddać franczyzodawcy. Pomimo to biznes franczyzowy wydaje się być bardzo opłacalny.

Jakie korzyści daje biuro wirtualne?

0
Jakie korzyści daje biuro wirtualne

Obecnie znacznie łatwiej rozpocząć swój własny dochodowy biznes. Nie trzeba dużych inwestycji, żeby móc rozpocząć pierwszy przemyślany interes. Każda firma potrzebuje adresu, miejsca, gdzie mogłaby przyjmować klientów, korespondencję, gromadzić niezbędne firmowe dokumenty. Idealnie sprawdzi się do tych wszystkich zadań niedrogie w prowadzeniu biuro wirtualne.

Szczególnie, jeśli chodzi o pierwszy biznes, większość osób chce ciąć koszty związane z administracją, księgowością, w przypadku wirtualnego biura nie będzie to trudne. Wystarczy wyszukać właściwy prestiżowy adres na mapie danego miasta, firmy oferujące takie nowoczesne rozwiązania udostępniają swoim klientom wiele udogodnień, dzięki temu nie trzeba się martwić o kilka istotnych kwestii. Otrzymuje się niezbędną pomoc. Jest ona nieoceniona zwłaszcza dla osób, które dopiero wchodzą na rynek, nie mają więc aż tak dużego doświadczenia i wiedzy, potrzebnej do eliminowania barier i konkurencji.

Czym dokładnie jest biuro wirtualne?

Współczesny rynek pracy może być urozmaicony. Znajdzie się tam miejsce dla każdego, także dla firm jednoosobowych, dla freelancerów, osób, które pracują często z domowego niewielkiego biura. Zdobywanie klientów jest możliwe za pomocą różnych uczciwych praktyk. Większe zaufanie wzbudzi taka nowa firma, gdy klienci zauważą prestiżowy adres. Biuro wirtualne dostępne w niejednym polskim mieście udostępnia właśnie taki adres. Jest to jednak nie tylko adres, jest to realne miejsce, w którym można odszukać biurka, ławki, krzesła, sprzęt komputerowy. Można takie biurowe pomieszczenia wynająć, co przyda się wszystkim tym osobom, które potrzebują zorganizować spotkania z partnerami biznesowymi, z pracownikami firmy. W tych dobrze wyposażonych salach jest w stanie odbyć się niejedno pracownicze szkolenie czy konferencja. To nowoczesne biuro bierze czynny udział w obsłudze korespondencji, dzięki temu można być na bieżąco z każdym nadesłanym urzędowym pismem czy listem z pytaniem od klienta. Obsługiwana jest zarówno poczta tradycyjna, jak i mailowa.

Co przemawia za podpisaniem umowy z takim biurem?

Umowa może być dopasowana do klienta, dlatego wiele korzyści jest w stanie odnaleźć tutaj zarówno osoba samodzielnie prowadząca swój biznes, jak i kilkuosobowa firma szukająca wsparcia. Biuro wirtualne Warszawa pozwala na oszczędne prowadzenie interesów. Cięcie kosztów nie odbywa się jednak kosztem wysokiej jakości. Każda usługa oferowana przez tę firmę jest przemyślana i dopracowana. Można spotkać się tutaj z dużym doświadczeniem w rozmowach prowadzonych z klientami, dzięki temu często prowadzi się tam negocjacje z klientami. Nawiązywanie nowych biznesowych kontaktów będzie tam również możliwe. Zaletą jest to, że jest to znakomite wyjście dla wszystkich tych osób, które prowadzą swój biznes na przykład w podróży. Nie ma w takim przypadku przerw w obsłudze korespondencji. Nie trzeba troszczyć się o stałą jakość usług, nawet wówczas, gdy przebywa się aktualnie poza granicami Polski. Jest to też idealna pomoc, gdy trzeba zatrudnić nowych pracowników.

Dlaczego warto inwestować w rozwój osobisty?

0
rozwój osobisty
Fot. Pexels.com

Rozwój osobisty może dotyczyć wielu aspektów naszego życia. Może dotyczyć kwestii zawodowych, pasji, a także umiejętności interpersonalny bądź po prostu emocji. W związku z tym, że rozwijać można się w tak wielu dziedzinach życia zawsze znajdzie się jakiś element, który chcielibyśmy dopracować.

Przeczytaj też: https://www.dolcan.pl/rozwoj-osobisty-dlaczego-warto-w-niego-inwestowac/

Co daje rozwój osobisty w sferze zawodowej?

Jest to bardzo szeroki temat. Pierwszą i najbardziej oczywistą kwestią jest fakt, że dzięki podnoszeniu kwalifikacji poprzez kursy czy szkolenia stajemy się lepszymi pracownikami. Za tym mogą iść awans, podwyżka, dofinansowanie do innego oferowanego przez pracodawcę benefitu.

W przypadku kiedy praca jest też naszą pasją może to przełożyć się na rozwijanie własnych pasji. Nauka będzie przyjemna sama w sobie pomimo zaangażowania czasu jak i energii.

Rozwój własnych umiejętności przekłada się także na lepsze zarządzanie czasem. W sytuacji kiedy mamy nieco więcej obowiązków łatwiej jest nam zarządzać planem dnia. Ponadto nauka przyczyni się do wyrobienia w sobie nawyku, a także konsekwentnego działania.

Co daje rozwój osobisty w sferze prywatnej?

Jedną z najważniejszych rzeczy jakie możemy zyskać są nowo poznani znajomi na różnego rodzaju szkoleniach czy kursach. Pomimo tego, że spotykamy się z tymi osobami w tak niecodziennych warunkach to łączy nas wspólny cel i pasja. W związku z tym bardzo łatwo nawiązać nić porozumienia i zyskać nowych znajomych, z którymi będziemy dzielić zainteresowania.

Innym aspektem może być poszerzenie swoich horyzontów i zyskanie nowych tematów do konwersacji. Oczywiście nie każdy temat nadaje się do rozmowy z każdym. Jednak osoby, które są zaangażowane w to co mówią mogą zainteresować swoimi wypowiedziami każdego. Jest to również pomysł do rozpoczęcia rozmowy z nieznajoma osobą.

Jeśli zastanawiasz się czy warto postawić na rozwój osobisty Twoja odpowiedź powinna brzmieć: tak. Warto poszerzać swoje kwalifikacje ze względu na większe możliwości zawodowe, a także na większe szczęście jakie możemy zyskać w sferze prywatnej. Zacznij już dziś od małego kroku.

Zobacz też: http://www.sisr.pl/samorozwoj-jak-wdrozyc-go-w-swoje-zycie/

Przepisy dotyczące obowiązku kas fiskalnych a koronawirus

0
kasa fiskalna

Kto jest zobowiązany do ewidencjonowania sprzedaży swoich towarów lub usług za pomocą kasy fiskalnej i jaki model kasy fiskalnej powinien wybrać? Sprawdzamy aktualne przepisy, podpowiadamy od kiedy i dla kogo obowiązkowe są kasy fiskalne online.

Obowiązkowa kasa fiskalna – dla kogo?

Kasa fiskalna to już obowiązek dla wielu przedsiębiorców, nie tylko tych prowadzących sklepy, ale również świadczących usługi prawnicze, budowlane, a nawet dla lekarzy. Co więcej, tacy przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż towarów lub usług muszą jak najszybciej wymienić tradycyjne urządzenia fiskalne na kasy fiskalne online, czyli takie, które automatycznie przekazują dane do Centralnego Repozytorium Kas. Podatnicy, na których spoczywa obowiązek wymiany kasy zostali podzieleni na trzy grupy, pierwsza z nich miała nabyć kasy fiskalne online do 31 grudnia 2019, druga (w tym m.in. branża gastronomiczna) do 30 czerwca 2020, a trzecia (branża kosmetyczna, usługi budowlane, medyczne) do 31 grudnia 2020. Jednak w związku z pandemią koronawirusa terminy te uległy zmianom. Zatem kto i do kiedy musi nabyć kasę fiskalną online? Co na ten temat mówią aktualne przepisy?

Kasy online – od kiedy? Aktualne przepisy

Od stycznia 2020 roku kasy fiskalne online powinny się już znajdować m.in. w warsztatach samochodowych i na stacjach benzynowych. Z kolei od stycznia 2021 roku do ewidencjonowania sprzedaży za pomocą kas fiskalnych online zobowiązane zostały działalności, które:

  • świadczą usługi związane z wyżywieniem (sezonowe lub stałe), czyli restauracje i inne placówki gastronomiczne,
  • sprzedają brykiet, węgiel i inne tego typu paliwa stałe przeznaczone do celów opałowych.

Z kolei do lipca 2021 roku na wymianę kasy fiskalnej na model online mają czas podatnicy z trzeciej grupy, czyli firmy fryzjerskie, kosmetyczne, kosmetologiczne, kancelarie prawne, firmy budowlane, przedsiębiorcy świadczący usługi w zakresie opieki medycznej (w tym lekarze i lekarze dentyści).

A co tacy przedsiębiorcy powinni wiedzieć o kasach fiskalnych online i na jaki model mogą się zdecydować?

Jak wybrać kasę fiskalną?

Przede wszystkim wybierając kasę fiskalną, powinni dobrać ją do potrzeb swojej działalności. Na przykład lekarzom i branży beauty polecamy urządzenie fiskalne z antybakteryjną obudową z jonami srebra, z kolei małym placówkom gastronomicznym – lekką i niewielką kasę fiskalną o wytrzymałej baterii. Wybierając odpowiedni model urządzenia fiskalnego, warto również zwrócić uwagę na wielkość bazy PLU, czyli liczbę kodów towarowych, jakie można zaprogramować w kasie fiskalnej.

Branża budowlana, a także przedsiębiorcy, którzy często pracują „w terenie”, powinni wybrać model odporny na działanie czynników atmosferycznych oraz umożliwiający pracę w skrajnych warunkach. Warto również zwrócić uwagę na wyświetlacz, najlepiej jeśli jest on solidny i odporny na zachlapania.

Alternatywą dla kasy fiskalnej jest drukarka fiskalna online, jednak to urządzenie sprawdzi się wyłącznie w dużych przedsiębiorstwach, a także w przychodniach.

Co to jest InstaStories? Jak to działa i czy warto tego używać?

0
Co to jest InstaStories

Instagram, to jeden z największych, oraz najpopularniejszych portali społecznościowych, który daje swoim użytkownikom wiele możliwości. Jedno z najciekawszych, udostępnionych dla użytkowników prywatnych oraz firm funkcji, jest Insta Stories. Czym ono jest, i w jakim celu się je tworzy?

Wszystko, co musisz wiedzieć o Insta Stories

Insta Stories jest funckje, dzięki której, można tworzyć krótkie relacje, którym można podzielić się z obserwującymi profil użytkownikami. Relacje te, trwają 24 godziny, po czym znikają. Aby stworzyć własną relację, instagram udostępnił wiele ciekawych opcji, dzięki którym, każdy z łatwością edytuje wrzucony przez siebie materiał .Jedna z nich jest poziomowanie, czyli funkcja, która pozwala nagrać wideo w taki sposób, by obraz nie był pochyły.

Drugą, równie ciekawą opcją, którą udostępnił Instagram, jest możliwość zastosowania własnych naklejek. Może być to dowolne zdjęcie lub obrazek. Na tym oczywiście nie koniec. Podczas publikacji swojej relacji, można zaznaczyć zapisywanie publikowanych relacji. W ten prosty sposób, nie tylko udostępnimy film, ale również go zapiszemy, dzięki czemu, w dowolnym momencie, można wrócić do publikowanych treści, oraz udostępnić je odwiedzającym profil użytkownikom.

Co ciekawe Twoje stories może być oglądane anonimowo. Ty także możesz oglądać Instastory anonimowo o ile ktoś nie ma prywatnego konta.

Dlaczego warto publikować relacje na instagramie?

Wiele osób zastanawia się, dlaczego warto korzystać z Insta Stories, oraz jakie ma ono zalety. Otóż jest ich na prawdę wiele. Firmy, którym zależy na pozyskaniu nowych klientów, dzięki publikowanym treścią, mogą zwiększyć zasięg wyświetlonej reakcji, przez co zwiększa się prawdopodobieństwa, zdobycia nowego klienta. Drugą zaletą, stosowania przez firmy Insta Stories, jest zaplanowanie krótkotrwałej relacji, która ma na celu, promocje danej usługi. Takie czasowe wyświetlenie treści, może być wskaźnikiem, do początku lub końca ceny promocyjnej, za dany produkt, lub świadczoną usługę.

Dla osób prywatnych, publikowanie treści, jest również świetnym sposobem, na rozpoczęcie pracy zarobkowej. Duża ilość osób obserwujących, oraz reakcji na publikowane treści, może przyczynić się do rozpoczęcia owocnej pracy. Na czym ona miałaby polegać?

Zarabianie na Instagramie za pośrednictwem Insta Stories

Gdy duża ilość osób, obserwuje nasz profil, oraz reaguje na publikowane treści, zwiększamy swoją szansę, na zarobek. W jaki sposób? Firmy, które szukają osób do promowania swoich produktów, zwracają uwagę na jakość publikowanych treści, sposób wyrażania się, tworzenia wideo, ilość osób obserwujących i aktywnych na profilu. Jeśli profil jest znany, oraz chętnie odwiedzany, firmy z chęcią nawiązują współpracę z użytkownikami, co jest korzystne dla obu stron. Aby jednak przyniosło to efekt, ważne jest, jak tworzone są relacje oraz jakiej są jakości. O to kilka wskazówek, jak tworzyć relacje na Insta Stories.

Podczas nagrywania relacji na Insta Stories, zwróć uwagę, na położenie kamery. Unikaj nawet delikatnego przekrzywienia, co negatywnie wpłynie na publikowaną treść. Zwróć uwagę, czy urządzenie odpowiednio łapie ostrość. Zamazane, oraz niewyraźne treści, są nie tylko nieczytelne, ale również zniechęcają do ich oglądania. Kolejnym, istotnym elementem podczas tworzenia Insta Stories, jest logiczny przekaz. Zachowaj interpunkcje oraz pisz bezbłędnie, by użytkownicy wiedzieli, co masz na myśli. Unikaj również rozbudowanych treści, gdyż często odpychają, niż zachęcają.

Mało popularne funkcje, dostępne na Instagramie, które pomogą Ci stworzyć wyjątkowe Insta Stories.

Jeśli prowadzisz bloga, lub swoją stronę internetową, na której publikujesz liczne treści. Zależy Ci na tym, aby pojawiły się na niej również informacje, z Twojego Instagrama, możesz skorzystać z opcji osadzania postów z instagrama. Ta rzadko używana funkcja, pozwoli Ci umieścić w łatwy sposób link, do danego postu, dzięki czemu, każdy kto będzie chciał uzyskać więcej informacji na dany temat, będzie mógł kliknąć w osadzoną ikonkę, i przejść do treści publikowanej na instagramie. Rozwiązanie to, jest bardzo pomocne w promowaniu swoich produktów i usług, zwłaszcza przez firmy, którym zależy na zwiększeniu zasięgu marketingowego.

Insta Stories ma wiele przydatnych funkcji, które możesz wykorzystać na różny sposób. Dzięki publikowaniu treści, możesz być na bieżąco, zwiększać swoją popularność w sieci, oraz zdobyć wymarzoną prace, dzięki której, zarobisz prawdziwe pieniądze, nie wychodząc przy tym z domu. Koniecznie sprawdź, jak wiele możesz osiągnąć, i zacznij publikować swoje Insta Stories.

Opakowania dla biznesu – ekologiczne i bezpieczne

0
Opakowania dla biznesu

Właściwe pakowanie produktów ma olbrzymie znaczenie dla sprzedaży bezpośredniej. Jeszcze większą rolę odgrywa w e-handlu, w którym zamówiony za pośrednictwem strony internetowej towar ma trafić w idealnej formie do klienta.

W obu przypadkach trzeba zatem zadbać o wyposażenie się w odpowiednie materiały pakowe, które nie tylko ochronią przesyłkę przed zniszczeniem, ale też będą bezpieczne dla środowiska oraz staną się dobrą wizytówką firmy.

Na jakie produkty najlepiej postawić? O tym napiszemy poniżej.

Materiały pakowe – dlaczego są tak ważne?

W przypadku wysyłki towarów do klienta zastosowanie skutecznych materiałów pakowych wydaje się koniecznością. Mają one zapewnić optymalne zabezpieczenie przed uszkodzeniem mechanicznym lub zabrudzeniem wysyłanych przedmiotów.

Opakowania spełniają niejednokrotnie również inne funkcje. Jedną z najważniejszych jest stworzenie wrażenia ekskluzywności oraz zbudowanie rozpoznawalności marki. Opakowanie to bowiem niezmiernie skuteczna przestrzeń promocyjna, na której mogą pojawiać się elementy identyfikacji wizualnej danej marki. Takie materiały pakowe można zamówić u wytwórców lub w sklepach, specjalizujących się w sprzedaży takich produktów, na przykład na stronie e-Hurtownia-Opakowan.pl.

Trendy w opakowaniach – jakich produktów się używa?

Opakowania podlegają zmiennym trendom. Dotyczy to zarówno wzornictwa, jak i materiałów, z których są one produkowane. Silny wpływ na to mają nowoczesne technologie oraz rosnąca świadomość społeczna, na przykład w temacie ekologii.

Ostatnie lata pokazały na przykład wzrost zainteresowania materiałami pakowymi, które są przyjazne środowisku naturalnemu. Wielu konsumentów deklaruje wręcz, że są gotowi zapłacić więcej, byle otrzymać produkt zapakowany w materiały biodegradowalne lub takie, które można później poddać recyklingowi.

Dzięki temu spotyka się na rynku nawet luksusowe towary pakowane w szary papier, bez nadmiaru folii lub niepotrzebnych warstw ochronnych. Przekłada się to nie tylko na dbanie o środowisko, zmniejszenie ilości odpadów, które trafiają na wysypiska, ale również na obniżenie kosztów produkcji i przygotowania zamówień do wysyłki.

Rodzaje materiałów do pakowania – praktyczne i ekologiczne

Ekologia stała się istotnym tematem w przypadku opakowań dla handlu. Pojawiają się zatem rozmaite materiały pakowe, które nadają się do recyklingu lub są w pełni biodegradowalne.

Za najpopularniejsze materiały pakowe wciąż uznaje się kartony i pudełka. Pozwalają na szybkie i sprawne zabezpieczenie różnych towarów. Jeśli na dodatek wykorzysta się papier w roli wypełniacza do paczek, bez przeszkód udaje się przewozić nawet bardzo delikatne przedmioty.

Innym typem wypełniacza do paczek jest skropak, czyli w pełni biodegradowalny materiał pakowy, wykonany ze składników pochodzenia roślinnego. Zabezpiecza i chroni zawartość paczki, a do bezpiecznego zutylizowania go wystarczy tylko odrobina wody.

Nowoczesne materiały pakowe dla handlu

Nie da się wysyłać towarów bez zadbania o właściwe opakowania. Powinny być one skuteczne i odpowiadać wysokim oczekiwaniom klientów. Tylko tak można zyskać ich zaufanie oraz dostarczyć im produkty optymalnej jakości, które przekonają ich do ponownych zakupów w danym sklepie.

Jak zadbać o swój sklep internetowy?

0
Jak zadbać o swój sklep internetowy

W dzisiejszych czasach ciężko jest wypromować i utrzymać swoją działalność nie posiadając witryny internetowej, oferującej nasze produkty. Jest to spowodowane tym, że internet stał się już niemal codziennością nie tylko wśród młodych, ale i starszych osób. Znacznym tego czynnikiem może być obecna pandemia, przez którą wielu ludzi nauczyło się łatwo i wygodnie płacić rachunki, a także kupować potrzebne im rzeczy.

Posiadając jednak swój sklep internetowy, warto jest nim dobrze zarządzać i pielęgnować w każdej postaci. Skończyły się czasy, w których ładny obrazek wystarczył, by przyciągnąć oko klienta. Aktualnie strona musi być przejrzysta, spójna i sprawnie działająca.

Hosting – rzecz pierwszorzędna

Aby nasza strona internetowa w ogóle ruszyła, potrzebne jest skorzystanie z usług hostingowych. To znaczy, że wykupujemy miejsce na dysku u firmy posiadającej serwery. Dzięki temu nasza witryna będzie widoczna w sieci przez cały czas. Ważne jest, aby korzystać z usług firm, które są już na rynku jakiś czas i mają sprawdzone opinie. W przeciwnym wypadku, sklep internetowy może wolno się ładować lub mogą występować problemy z działaniem z powodu przeciążeń sieciowych.

Firmy hostingowe oferują pakiety. Warto jest więc wybrać ten z ilością miejsca dyskowego adekwatną do wymiarów strony, ponieważ ten czynnik również wpływa na prędkość ładowania się witryny.

Systemy zarządzania treścią czy klasyczne rozwiązanie?

Wiele osób może pamiętać strony pisane w językach html i css, jednak biorąc pod uwagę aktualne trendy, możemy co najwyżej wspomnieć o nich nostalgicznie. Systemy zarządzania treścią dzięki swojej wygodzie oraz prostocie stały się najpowszechniejszą metodą tworzenia witryn internetowych. Najpopularniejszym z nich jest WordPress, będący najczęściej stosowanym we wspomnianych sklepach internetowych. Z jego pomocą, mając stworzony wcześniej szablon strony, możemy dowolnie wprowadzać na nim zmiany oraz zarządzać jego treścią.

Hosting

Pozostałymi systemami, również polecanymi przez użytkowników są Joomla, Drupal oraz PrestaShop. Są one równie dobrymi silnikami stron internetowych oraz dobrze nadają się do zasilania blogów czy stron informacyjnych.

Badania użyteczności jako przydatne rozwiązanie

Rozwiązaniem, które znacznie pozwala wspomóc ruch na stronie są badania UX. Dzięki nim, możemy poznać przyczyny ograniczonej aktywności na witrynie i zacząć dążyć do tego, by je wyeliminować. Badania te przeprowadza się na wiele różnych sposobów.  Przykładowo metoda IDI, która polega na przeprowadzaniu wywiadów z losowym użytkownikiem, może okazać się pomocna chociażby w określeniu położenia obiektów na stronie. Użytkownik mający przed sobą witrynę zostaje zapytany, czy na pierwszy rzut oka dany obiekt jest dla niego widoczny.

Badań UX używa się również w metodach porównawczych. Przykładowo, użytkownikom serwowane są dwa szablony stron, a ci stwierdzają, z której korzysta im się lepiej. Innymi przykładami badań mogą być eyetracking, analizy przeprowadzane przez ekspertów w dziedzinie UX oraz clicktracking.

ZOBACZ TEŻ