Jak skontaktować się z Działem Obsługi Klienta DHL? Co robić, gdy przesyłka zaginie?

0
1787

Święta Bożego Narodzenia za pasem, a co za tym idzie – wiele osób zamawia prezenty online. Niestety, niekiedy zdarza się, że przesyłki giną, gubią się po drodze i przez to nie docierają na czas. Co robić w takich sytuacjach? Najlepszą opcją jest skorzystanie z pomocy Działu Obsługi Klienta. Twoje paczki ma dostarczyć DHL? Zobacz, jak pomaga swoim klientom w takich przypadkach.

DHL – kontakt z obsługą klienta

W przeciwieństwie do innych firm kurierskich, DHL oferuje nie tylko możliwość kontaktu przez czat online, ale również poprzez infolinię czy też formularz kontaktowy. Firma zajmująca się dostarczaniem przesyłek krajowych, ekonomicznych oraz międzynarodowych oferuje swoim klientom wsparcie na każdym etapie współpracy oraz realizacji zamówienia. Ze wsparcia Działu Obsługi Klienta mogą korzystać nie tylko klienci biznesowi, ale również indywidualni, czy taż organy administracji państwowej, które na co dzień współpracują z DHL.

Infolinia DHL – jak uzyskać pomoc?

Zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi mają możliwość skorzystania z infolinii DHL, która dostępna jest pod numerem + 48 42 6 345 345. Czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00, natomiast w soboty od godziny 8:00 do 16:00. W trakcie rozmowy można uzyskać wszelkie potrzebne informacje na temat bieżącego statusu przesyłki i nie tylko.

Oprócz standardowej infolinii DHL, istnieje również wsparcie dla klientów DHL Express, czyli oddziału DHL, który realizuje ekspresowe międzynarodowe usługi kurierskie. Dzwoniąc po numer telefonu 42 6 345 100 połączysz się z Działem Obsługi Klienta, który pomoże Ci w wycenie oraz zamówieniu międzynarodowej przesyłki ekspresowej, a także udzieli wszystkich innych, niezbędnych informacji. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-18:30.

Z kolei w przypadku DHL Freight, czyli usług frachtowych, transportujących przesyłki na całym świecie, infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-16:30 pod numerem (+48) 22 30 62 800. Poza godzinami pracy Działu Obsługi Klienta można próbować kontaktu mailowego. Wystarczy wejść na stronę internetową DHL Freight i skorzystać z formularza kontaktowego, który znajduje się w zakładce DHL Kontakt. Znajdują się tam również wszelkie najważniejsze informacje dotyczące istotnych zagadnień związanych z transportem frachtowym oferowanym przez DHL. Sprawdź sam!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here