Integracje dla Comarch Optima

0
243

Comarch ERP Optima to jeden z najczęściej wybieranych systemów ERP do zarządzania działalnością przez małe i średnie firmy. Zawiera takie moduły jak np. faktury, handel z magazynem, płace czy szeroko pojęta sprzedaż. Cieszy się szczególnym uznaniem wśród środowiska rachunkowego, lecz sprawdzi się świetnie niemal w każdym obszarze rynku.

Comarch ERP Optima jest doskonałym narzędziem nie tylko samym w sobie, ale również dlatego, że można łączyć go modułami z wieloma partnerami handlowymi, co pozwala na poszerzanie swojej działalności. O to niektóre z nich :

Integracja Kurier DPD z Comarch Optima

Kurier DPD Przygotował specjalną wtyczkę, która pozwala na integrację z Comarch Optima. Rozwiązanie pozwala na generowanie dokumentów do przesyłek, a dodatkowo jeszcze przekazywanie danych o paczce do systemu DPD.

Kolejnymi korzyściami płynącymi ze zdecydowania się na daną integrację jest import danych o przesyłkach z danych Comarch Optima oraz drukowanie dokumentów przewozowych takich jak m.in. etykieta czy protokół przekazania.

Aby integracja działała prawidłowo dodatkowo trzeba się uzbroić w moduły Optima takie jak:

  • handel lub handel plus,
  • kasa/bank lub kasa/bank plus

Wtyczka jest kompatybilna z Optima desktop.

Cena rozpoczyna się już od 29 zł netto za miesiąc.

Integracja Kurier GLS z Comarch Optima

Automatyzacja i dokładniejsza kontrola wysyłki to główne misje, które towarzyszą integracji kuriera GLS z Comarch Optima. Pozwalają na generowanie etykiet oraz protokołów, które zostały wystawione listom przewozowych. Operacje te dzieją się automatycznie, co pozwala skupić się sprzedawcy na innych działaniach. Dodatkowo usprawnia i niweluje koszty w aspekcie obsługi klienta oraz zmniejsza ilość błędów popełnianych przez nadzorującego.

Moduł automatycznie generuje protokoły odbioru i drukuje listy przewozowe, co doskonale sprawdza się przy dużej ilości zamówień. Współpracuje z silnikiem procesów oraz minimalizuje ilość popełnianych błędów. Jedynym zadaniem operatora mając omawianą integrację jest sprawdzenie czy dane do wysyłki się zgadzają, a resztę załatwi wtyczka.

Aby integracja działała prawidłowo dodatkowo trzeba się uzbroić w moduły Optima takie jak:

  • handel lub handel plus,
  • kasa/bank lub kasa/bank plus

Wtyczka jest kompatybilna z Optima desktop.

Cena rozpoczyna się już od 29 zł netto za miesiąc.

Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch Optima do BaseLinker

Jest to szczególnie przydatne dla osób, które chcą wprowadzić synchronizację stanów magazynowych między Comarch ERP, a BaseLinker

Integracja optymalizuje procesy oraz aktualizuje stan produktów w magazynie Baselinker dzięki pobieraniu ich z magazynu Comarch Optima. Zawarta we wtyczce konfiguracja pozwala na dostosowanie funkcjonalności pod indywidualne wymagania, co pozwala użytkownikowi na szybsze przyswojenie ustawień. Stany magazynowe Comarch ERP i BaseLinker są integrowanie poprzez podanie unikatowego klucza API i to właśnie wtedy użytkownik ustawia pożądane funkcje.

Należy spełnić kilka warunków, aby integracja działała poprawnie, a mianowicie :

  • Wskazanie, z których magazynów Comarch ERP Optima mają być pozyskiwane stany magazynowe,
  • Określenie sposobu mapowania produktów między magazynami Comarch ERP Optima oraz BaseLinker. Produkty muszą być powiązane za pomocą elementów tabel.

Aby integracja działała prawidłowo dodatkowo trzeba się uzbroić w moduły Optima takie jak:

  • handel lub handel plus,
  • kasa/bank lub kasa/bank plus

Wtyczka jest kompatybilna z Optima deskop.

Ceny rozpoczynają się od 50 zł netto za miesiąc.

Każdą z wymienionych wtyczek można wypróbować za darmo na okres 30 dni.

Więcej tutaj: https://sellintegro.pl/13-comarch-optima

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here