na czym polega subskrypcja

Ciężko jest dziś wymyślić coś zupełnie nowego, co sprawi, że nasza działalność gospodarcza będzie nie tylko opłacalna, ale także atrakcyjna dla potencjalnego klienta. Ponadto połączenie tych dwóch kwestii z ochroną środowiska wydaje się zupełnie niemożliwe. Da się to jednak zrobić dzięki nowemu modelowi biznesu, jakim jest subskrypcja.

Innowacyjna propozycja od KodiTech

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom prostszych zysków, KodiTech wyszła z innowacyjną ofertą do przedsiębiorców. Otóż jako właściciele konkretnego produktu, będziemy mogli nie tylko dany przedmiot sprzedać, ale także wynająć. Jednak na czym polega subskrypcja oferowana przez KodiTech? Zacznijmy od początku. Wprowadzając tak zwaną subskrypcję do swojej oferty, dajemy klientowi dodatkową możliwość wyboru, która polega na tym, że klient może dany przedmiot również wynająć, aby z niego skorzystać.

To niezwykle atrakcyjna opcja, zarówno dla nas jako firmy, jak i dla samego klienta. Dlaczego? W momencie, w którym klient zdecyduje się na subskrypcję, ma zapewniony nie tylko dostęp do wybranego produktu przez określony w umowie czas, ale też do usług dodatkowych, takich jak serwis. W tym samym momencie KodiTech kupuje od nas produkt przeznaczony do wynajmu i od tego momentu zajmuje się klientem na własną rękę, zapewniając mu wszystko, czego on potrzebuje. Dzięki temu my mamy w ofercie dodatkową opcję dla klienta, a sami możemy tylko osiągać lepsze wyniki w sprzedaży.

Jaki jest dobry przykład skorzystania z subskrypcji?

Wynajem auta na punkty to jedna z opcji, którą KodiTech zdążyło już wykorzystać. Polega to na zakupie od nas samochodu i wynajęciu go dla klienta. Klient otrzymuje w umowie kwotę miesięcznej opłaty, która w gruncie rzeczy jest jedynie kwotą pierwszą, czy raczej bazową. Jeżdżąc ekologicznie i oszczędnie zbiera punkty, które tę kwotę zmniejszają. To doskonały sposób na zaszczepienie w kierowcach miłości do ekologii, która sprawi, że ich kieszenie szybko nie staną się zbyt lekkie.

Jakie są inne korzyści korzystania z subskrypcji?

Niewątpliwie subskrybowanie jest sposobem na redukcję kosztów w firmie. Mowa o braku potrzeby intensywnej reklamy, ponieważ sama w sobie oferta aż krzyczy o korzyściach z niej wynikających. Ponadto wykorzystujemy futurystyczną, niezwykle kuszącą technologię, która pozwala na wykorzystanie jednego przedmiotu przez zdecydowanie dłuższy okres. Co jednak, jak subskrypcja się skończy? Otóż klient wynajmujący samochód, czy też inny produkt, może go odkupić, wymienić na nowy, lub też przedłużyć wynajem na dotychczasowych warunkach.

Jak widać, subskrypcja daje mnóstwo możliwości i tylko od nas zależy, czy damy im szansę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here